Workflow és folyamat szakértő képzés

Képzési szolgáltatásunk segítségével nem csupán az xFLOWer rendszer, illetve az egyes modulok használata sajátítható el, hanem a folyamat központú üzleti és ügyviteli szemlélet is kialakul.
A képzés célja, hogy a megrendelő és a rendszer felhasználói könnyen alkalmazhassák a rendszer tudását napi munkájuk során és élvezhessék az xFLOWer előnyeit anélkül, hogy el kellene mélyedniük a technikai részletekben. A képzés során a felhasználók megismerkednek a saját tevékenységüket támogató program – elemekkel, képernyőkkel, rendszer béli tevékenységekkel egyaránt. Igény szerint magasabb szintű rálátást biztosító képzési anyag is rendelkezésre áll, ami azon vállalkozások számára lehet hasznos, ahol a folyamatok kialakítása és kezelése több kolléga feladata vagy olyan szervezeti mátrix alapján történik a munkavégzés, ahol az egyes funkcionális egységek között nagy az átjárhatóság, illetve ha a szervezetben kereszt – funkcionális csoportok kerültek kialakításra.

A képzés főbb témakörei

Képzés alatt elsősorban az üzleti folyamatok xFLOWer rendszerben történő kialakítását oktatjuk, a “sima” ügyintézői felület (ügykezelők) elsajátításához nem szükséges külön oktatás (pl. egy iPhone megvásárlása után sem megyünk el egy tanfolyamra)
xFLOWer folyamatfejlesztői alapképzést lehetőség szerint kis csoportokban, egy-egy ügyfél egyedi üzleti folyamatait előbb megismerve tartjuk.
Tapasztalatunk szerint nem érdemes olyan oktatást tartani, ahol az oktatáson résztvevők számára teljesen ismeretlen üzleti folyamatokat használunk a rendszer bemutatására. Például ha valaki ajánlatkezelési folyamatokra szeretne üzleti folyamatokat kialakítani, akkor neki ne számlajóváhagyás vagy panaszkezelés folyamatot kelljen megismernie.
Az oktatás célja az, hogy a kurzus végére az résztvevőkkel együtt kialítsuk a számukra ideálisnak vélt konkrét üzleti folyamatot, ezt akár az oktatást követő nap éles üzemben is használhatják és IT tudás nélkül bármikor módosítani képesek.
Egy-egy tréning 2-5 napos képzést jelent, ahol az elsajátítandó ismeretanyag függvényében merülünk el a tudnivalókban.
Ez sok esetben nem összefüggő 2-5 nap, esetenként ez heti 1-1 találkozót jelent.

Workflow képzés moduljai

  • Üzleti folyamatok tervezése
  • Felhasználói, ügyintézői felület
  • Üzleti folyamatok kezelése
  • Üzleti környezet létrehozásához és működtetéséhez szükséges tudnivalók

Tanácsadás

Tanácsadási szolgáltatásunk igénybe vehető a rendszer kialakítása és bevezetése illetve az ügyviteli folyamatok kialakítása és implementációja tekintetében is.
Szolgáltatásunk célja, hogy olyan ügyviteli folyamatok kerüljenek kialakításra, amelyek a rendszerben könnyen modellezhetők, nemzetközileg is bevált gyakorlatokon alapulnak és biztosítják a szervezeti működés átláthatóságát közép és felsővezetői szinten egyaránt.

Lépjen velünk kapcsolatba!